Bizlere ulaşarak pek çok işleminizi hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

TECO, koşulsuz müşteri memnuniyeti hedefiyle sektörüne her zaman farklı yaklaşımlar sunmaktadır. Yapılan en büyük yatırımın insana yapılan yatırım olacağı ilkesi ile rafineriler ve dolum tesislerinden araçlarınızın deposuna kadar giden yolda sizlere hizmet veren tüm personelimizin eğitimlerine özen gösteriyoruz.

İstasyonlarımızdaki; İstasyon Sahibi, Yöneticisi, Tanker operatörü, Pompa Görevlisi, Market Personeli, Temizlik görevlisi gibi tüm personelimiz için çeşitli eğitim programları geliştiriyoruz.

İstasyon denetimlerine ilişkin saha ekibimiz ile de tüm istasyonlarımızı düzenli periyotlarla ziyaret ederek, personel davranışlarının ve istasyon görünümünün TECO standartlarına uygunluğunu tespit ediyor ve aksaklıkları anında TECO Merkez’e iletiyoruz. Kararlaştırılan düzeltme faaliyetlerini istasyonlarımızla paylaşarak düzeltici aksiyonlarımızı en kısa sürede uygulamaya alıyoruz.

Rekabette bizi bir adım daha öne çıkartacak şekilde “müşteri odaklılık” anlayışımızı her geçen gün daha da geliştirerek, bu süreçte tüm çalışanlarımızın da aktif rol almasını sağlıyoruz.

Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmemiz için istasyonlarımıza akaryakıt almak için gittikleri her zaman onların gözüyle gözlem ve denetlemelerini aktarmalarını fırsat olarak görmekteyiz. TECO müşterilerinin gönüllülük esasına dayanan ve istasyonlarımızda alışveriş yaptıkları sırada oluşan izlenimlerini TECO merkez ile paylaşmaları, bize verdikleri değerin sonucudur.

Her konuda istasyonlarımızı değerlendirilmesine önem veriyoruz. Bu değerlendirmeler esnasında TECO müşterilerinin ziyaretlerinde istasyonun, TECO Hizmet Standartları’nın uygunluğunu değerlendirip, karşılaşabileceği aksaklıkları ve iyi uygulamaları da bizlerle paylaşır. Biz de müşterilerimizden gelen geribildirimlerin bir daha problem ve aksaklık çıkarmaması adına en kısa sürede ilgili kişilerle temasa geçerek önlemlerini alıyoruz. İyi uygulamalara yönelik istasyonlarımıza teşekkür ediyor, devamına yönelik projeler geliştiriyoruz.

Bizi tercih eden herkesin bilmesini isteriz ki; müşteri memnuniyetinin önceliklerimiz arasında ilk sırada yer aldığı şirketimizde, mükemmel hizmet sunmak ve elimizden gelenin en iyisini yapabilmek için sizler ile işbirliği içerisinde hareket etmekten büyük memnuniyet duyuyoruz.

  • İstasyon genel görünüm, Hijyen ve temizliği
  • Pompa görevlisinin kişisel bakımı ve hizmet kalitesi
  • Tuvalet temizliği standartları
  • Market genel görünüm, temizliği ve hizmet kalitesi
  • İstasyon güvenliği standartları

Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar: (TECO Web sayfası, TECO Müşteri Hizmetleri Hattı, Genel Müdürlük, İphone ve Android uygulamaları)

  • www.teco.com.tr adresinde, Müşteri Hizmetleri altında yer alan TECO İstasyon Denetim Formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.
  • TECO Müşteri Hizmetleri Hattı; 444 4 707 veya 0850 222 83 26 arayarak bize ulaşabilirsiniz.
  • IPhone ve Android Telefonlarınızdan; TECO Uygulamasını indirdikten sonra Memnuniyet / Öneri ve Şikayetler formu aracılığı ile değerlendirmelerinizi bize iletebilir siniz.

TECO, satışa sunduğu ürünleri yasal mevzuat ve standartların daha da ötesinde sunmak için, kaynağından son tüketiciye ulaşana kadar titizlikle çalışmaktadır.

Ürün kalitesi, rafineri çıkışından aracınıza kadar TECO güvencesi ve Türkiye de ilk defa tarafımızca başlatılan ürün kalite ve kaza sigortası ile güvence altına alınmıştır.

Sürekli büyüyen ve yenilenen Nakliye filomuz, araç takip sistemi ile sürekli merkezden takip edilip, hareketleri kayıt altına alınmaktadır. İstasyon yetkilisi tarafından Dolum ağzı mühür numaraları irsaliye deki numaralarla kontrol ettirilip teslimi yapılmaktadır. Tanker Operatörü, Araç ve Ürün için tüm yol güvenliği, herhangi bir olumsuzluk durumunda anında müdahale için gerekli eğitim ve donanım maksimum düzeyde sağlanmıştır. Operatör eğitimlerimiz sürekli güncellenmektedir.

Ürünlerle ilgili verdiğimiz hizmetin her aşaması uydu sistemi ile denetleniyor ve her koşulda tam not alıyor.

TECO A.Ş. Müşteri Şikayetleri Yönetimi Taahhüdü, Yalçınkayalar değer, hedef ve ilkeleri doğrultusunda müşterilere verilen önemle on iki prensip altında uygulanmaktadır.

Kapasite: Şirketimiz, müşterilerin şikayet, soru ve isteklerinin ele alınması için gerekli kaynakları sağlamaktadır. Bu amaçla ihtiyaç duyulan organizasyonu oluşturmuştur. Bu yetkinlik iç kontrollerle izlenmektedir.

Şeffaflık: Şirketimiz iç ve dış müşterilere şikâyetin nerede ve nasıl değerlendireceğine ilişkin uygulamalarını web sitesi üzerinde açık bir şekilde duyurmaktadır. Ayrıca ürünlerimiz üzerinde müşteri iletişim kanallarını tanımlayan bilgiler yer almaktadır.

Erişilebilirlik: Şikayet, soru ve istekleriniz için TECO İletişim Hattı (444 4 707) ve web sayfamız (www.teco.com.tr) üzerinden 7 gün 24 saat bizlere ulaşabilirsiniz.

Duyarlılık: Müşterilerin şikayet, soru ve isteklerinin değerlendirilmesi amacıyla yapılan çalışmaların yeterliliği müşteri geri bildirimleri ile izlenmektedir. İhtiyaç duyulan beklentiler için ilgili organizasyon tarafından aksiyon planlanır.

Objektiflik/Bilgi Bütünlüğü: Her bir şikâyet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız şekilde değerlendirilmekte, şikâyet kapatılıncaya kadar süreç takip edilmektedir.

Ücretler: Şikâyet, soru ve isteklerinizin değerlendirilmesi ve sonuca ulaşılmasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

Gizlilik: Müşterilerimize ilişkin her türlü kişiler bilgi gizli tutulmakta, şikâyet sahiplerinin onayı olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri Odaklı Yaklaşım: Şirket politikası ve yasal gereklilikler çerçevesinde müşterilerimizin şikâyet, soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulmaktadır.

Hesap Verilebilirlik: Müşterilerin şikâyet, soru ve istekleri kayıt altına alınmakta ve müşterilerimiz bilgilendirilmektedir.

İyileştirme: Müşterilerimizden gelen geri bildirimler iş süreçlerimizin, ürün ve hizmetlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılmakta, müşteri odaklı yaklaşım gösterilmektedir.

Yetkinlik: Müşterilere doğru ve hızlı bir şekilde hizmet cevap verebilmek amacıyla katılımcı bir ortam yaratılmakta ve iyileştirme alanları için aksiyon alınmaktadır.

Zamanlama: Müşteri şikayetleri, soru ve isteklerine prosedürümüz doğrultusunda mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması sağlanmaktadır.

Bayimiz Olmak İster misiniz?









*Doldurulması gereken zorunlu alanlar.